1521 Reconditionari turbosuflante - Reparatie turbina - Ford Mondeo III 2.0 TDCi Puma - 728680-5020S

Reconditionare turbosuflanta
Ford Mondeo III 2.0 TDCi Puma

800.00 lei fara T.V.A.

Datorita volumului mare de repere, actualizarea preturilor poate avea intarzieri. Preturile reperelor au caracter informativ si nu creeaza obligatii contractuale. Stocul si pretul reperelor se poate confirma in urma unui apel telefonic.

Reparatii turbina Ford Mondeo III 2.0 TDCi Puma

Cod produs:

714467-5014S 714467-9014S 714467-0013 714467-0012 714467-0008 714467-0007 714467-0003/4/5

Cod comparativ:

3S7Q6K682AD 2S7Q6K682AG 2S7Q6K682AF 2S7Q6K682AE 2S7Q6K682AD 2S7Q6K682AC 1435150

Bucura-te de masina ta, de restul ne ocupam noi!

La Auto Quick Service avem grija sa folosim doar piese de calitate care respecta standardele producatorilor de turbosuflante si care ne ajuta sa oferim o calitate ridicata a reparatiilor efectuate. Pentru a asigura reconditionarea sau hibridizarea turbosuflantei dumneavoastra dar si pentru a garanta o durata de functionare extinsa importam piese doar din Uniunea Europeana.


Ca parte a procesului de reconditionare, inspectam, curatam, inlocuim toate garniturile si rulmentii inainte de reconstructie si apoi reechilibram turbosuflanta. Toate turbosuflantele reconditionate de noi sunt construite conform specificatiilor OE sau mai mari si sunt echilibrate folosind utilaje de ultima generatie.

Formular de contact

Reparatii turbosuflanta si turbosuflanta hibrid pentru Ford Mondeo III 2.0 TDCi Puma la cele mai avantajoare preturi. Reconditionare in aceeasi zi pentru reperele aflate in stoc.

Marca si model: Ford Mondeo III 2.0 TDCi

Productie: din Ian 2003

Capacitate cilindrica: 2000 cm3

Putere: 96 kw

Cod motor: Puma

Garantie

Pentru turbosuflantele reconditionate la atelierul nostru oferim garantie 14 luni, fara limita de km.

Pret reconditionare turbosuflanta Ford Mondeo III 2.0 TDCi Puma
Ce este inclus in pret

Dezasamblarea turbosuflantei, curatarea si tratarea carcasei, inlocuirea componentelor din interiorul acesteia, echilibrare si calibrare pe utilaje performante conform specificatiilor producatorului, calibrare actuator.

Ce nu este inclus in pret

Demontarea si montarea turbosuflantei de pe autoturism, inlocuirea suruburilor rupte sau stricate, reparatia carcaselor care au defecte, reparatia actuatoarelor sau supapelor vacuumatice defecte sau geometria variabila.

Principalele defectiuni ale turbosuflantelor Ford Mondeo III 2.0 TDCi Puma

Exista mai multe motive pentru care o turbosuflanta se poate defecta si nu este intotdeauna simplu de identificat o defectiune a unei turbosuflante. Iata cateva dintre cele mai frecvente probleme ale turbosuflantei cu care echipa noastra de reparatii turbosuflante le intampina zilnic.

Probleme ulei si lubrifiere Ford Mondeo III 2.0 TDCi Puma

Daca doresti ca turbocompresorul tau sa se mentina in stare de varf, atunci trebuie sa te asiguri ca partile sale mobile sunt bine lubrifiate cu un ulei de buna calitate. De-a lungul timpului, diversi contaminanti si depuneri de carbon se pot acumula in interiorul turbinei, ducand la daune abrazive datorita frecarii intre componentele interioare si depuneri. Daca nu reusiti sa tratati aceasta problema, nu numai ca va cauza probleme de eficienta, dar va avea ca rezultat daune ireparabile turbinei. Daca turbo nu functioneaza la capacitate maxima, este posibil sa aveti nivel insuficient de ulei pentru a lubrifia complet toate piesele. In timp ce completarea cu ulei amelioreaza simptomele, merita sa-l aduceti pentru a va asigura ca turbina nu a fost deteriorata si daca trebuie sa aiba loc reparatii ale turbosuflantei.

Obiecte straine turbosuflanta Ford Mondeo III 2.0 TDCi Puma

Turbosuflantele sunt susceptibile la intrarea obiectelor straine. Obiectele straine intra prin admisia turbinei sau admisia turbosuflantei si pot cauza daune devastatoare daca ajung la orice piese in miscare . Acestea pot fi orice fel de resturi - particule de praf, piese sparte ale unui motor, pietre mici sau chiar frunze libere. Scoaterea filtrului de aer in mod regulat si examinarea admisiei este cea mai buna modalitate de a evita reparatiile turbinei.

Filtru de particule blocat Ford Mondeo III 2.0 TDCi Puma

Daca filtrul de particule diesel (sau DPF) este blocat, acesta cauzeaza o serie de probleme, oricare dintre acestea poate duce la defectarea turbinei. Aceasta include o crestere a temperaturii gazelor de esapament, o acumulare excesiva de carbon si o crestere periculoasa a contrapresiunii. In timp ce schimburile regulate ale filtrului si uleiului pot ajuta la prevenirea blocajelor, odata ce se intampla, este foarte probabil sa fie necesara reconditionarea turbinei.

Reparatie turbosuflanta Ford Mondeo III 2.0 TDCi Puma

Oricare dintre problemele enumerate mai sus pot duce la reparatii ale turbinei, pe care le putem rezolva. Este esential ca orice defectiune mecanica sa fie constatata cat mai devreme posibil, pentru a o putea remedia cat mai usor si fara a cauza alte daune. Orice defectiune mentionata mai sus si neconstatata la timp poate duce la defectiuni serioase ale turbosuflantei, pe care nici macar echipa noastra de experti nu le poate repara. In aceste situatii, este necesara o reconditionare completa a turbosuflantei, in care, in esenta, va decupam turbosuflanta, curatam totul, inlocuim toate piesele rupte si reasamblam. Rezultatul este un turbosuflanta care va functiona la fel de bine ca si turbosuflanta dumneavoastra original, desi procesul de reconditionare turbo este, prin natura sa, mai lung si mai costisitor decat ar fi fost o simpla reparatie turbo.