1434
Suna pentru
oferta de pret
Datorita volumului mare de repere, actualizarea preturilor poate avea intarzieri. Preturile reperelor au caracter informativ si nu creeaza obligatii contractuale. Stocul si pretul reperelor se poate confirma in urma unui apel telefonic.
49173-07508 49173-07507 49173-07506 49173-07504 49173-07503 49173-07502 49173-07522 5435 988 7000
9657530580 9657603780 0375N5 0375K5 3M5Q-6K682-DE 1684949
La Auto Quick Service avem grija sa folosim doar piese de calitate care respecta standardele producatorilor de turbosuflante si care ne ajuta sa oferim o calitate ridicata a reparatiilor efectuate. Pentru a asigura reconditionarea sau hibridizarea turbosuflantei dumneavoastra dar si pentru a garanta o durata de functionare extinsa importam piese doar din Uniunea Europeana.
Ca parte a procesului de reconditionare, inspectam, curatam, inlocuim toate garniturile si rulmentii inainte de reconstructie si apoi reechilibram turbosuflanta. Toate turbosuflantele reconditionate de noi sunt construite conform specificatiilor OE sau mai mari si sunt echilibrate folosind utilaje de ultima generatie.
Reparatii turbosuflanta si turbosuflanta hibrid pentru Ford C-MAX 1.6 TDCi DV6ATED4 la cele mai avantajoare preturi. Reconditionare in aceeasi zi pentru reperele aflate in stoc.
Marca si model: Ford C-MAX 1.6 TDCi
Productie: Feb 2005 - Feb 2008
Capacitate cilindrica: 1560 cm3
Putere: 66 kw
Cod motor: DV6ATED4
Pentru turbosuflantele reconditionate la atelierul nostru oferim garantie 14 luni, fara limita de km.
Dezasamblarea turbosuflantei, curatarea si tratarea carcasei, inlocuirea componentelor din interiorul acesteia, echilibrare si calibrare pe utilaje performante conform specificatiilor producatorului, calibrare actuator.
Demontarea si montarea turbosuflantei de pe autoturism, inlocuirea suruburilor rupte sau stricate, reparatia carcaselor care au defecte, reparatia actuatoarelor sau supapelor vacuumatice defecte sau geometria variabila.
Exista mai multe motive pentru care o turbosuflanta se poate defecta si nu este intotdeauna simplu de identificat o defectiune a unei turbosuflante. Iata cateva dintre cele mai frecvente probleme ale turbosuflantei cu care echipa noastra de reparatii turbosuflante le intampina zilnic.
Daca doresti ca turbocompresorul tau sa se mentina in stare de varf, atunci trebuie sa te asiguri ca partile sale mobile sunt bine lubrifiate cu un ulei de buna calitate. De-a lungul timpului, diversi contaminanti si depuneri de carbon se pot acumula in interiorul turbinei, ducand la daune abrazive datorita frecarii intre componentele interioare si depuneri. Daca nu reusiti sa tratati aceasta problema, nu numai ca va cauza probleme de eficienta, dar va avea ca rezultat daune ireparabile turbinei. Daca turbo nu functioneaza la capacitate maxima, este posibil sa aveti nivel insuficient de ulei pentru a lubrifia complet toate piesele. In timp ce completarea cu ulei amelioreaza simptomele, merita sa-l aduceti pentru a va asigura ca turbina nu a fost deteriorata si daca trebuie sa aiba loc reparatii ale turbosuflantei.
Turbosuflantele sunt susceptibile la intrarea obiectelor straine. Obiectele straine intra prin admisia turbinei sau admisia turbosuflantei si pot cauza daune devastatoare daca ajung la orice piese in miscare . Acestea pot fi orice fel de resturi - particule de praf, piese sparte ale unui motor, pietre mici sau chiar frunze libere. Scoaterea filtrului de aer in mod regulat si examinarea admisiei este cea mai buna modalitate de a evita reparatiile turbinei.
Daca filtrul de particule diesel (sau DPF) este blocat, acesta cauzeaza o serie de probleme, oricare dintre acestea poate duce la defectarea turbinei. Aceasta include o crestere a temperaturii gazelor de esapament, o acumulare excesiva de carbon si o crestere periculoasa a contrapresiunii. In timp ce schimburile regulate ale filtrului si uleiului pot ajuta la prevenirea blocajelor, odata ce se intampla, este foarte probabil sa fie necesara reconditionarea turbinei.
Oricare dintre problemele enumerate mai sus pot duce la reparatii ale turbinei, pe care le putem rezolva. Este esential ca orice defectiune mecanica sa fie constatata cat mai devreme posibil, pentru a o putea remedia cat mai usor si fara a cauza alte daune. Orice defectiune mentionata mai sus si neconstatata la timp poate duce la defectiuni serioase ale turbosuflantei, pe care nici macar echipa noastra de experti nu le poate repara. In aceste situatii, este necesara o reconditionare completa a turbosuflantei, in care, in esenta, va decupam turbosuflanta, curatam totul, inlocuim toate piesele rupte si reasamblam. Rezultatul este un turbosuflanta care va functiona la fel de bine ca si turbosuflanta dumneavoastra original, desi procesul de reconditionare turbo este, prin natura sa, mai lung si mai costisitor decat ar fi fost o simpla reparatie turbo.